cadaster نمایش دریافت پروانه سینمایی

cadaster: نمایش دریافت پروانه سینمایی اولین فیلم مهران مدیری اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی راهی جز حمایت همه مسلمانان از مقاومت مردم فلسطین وجود ندارد / سیدحسن خمینی

یادگار امام منشتر شدن بیانیه‌ای در تصویر العمل به اقدام رئیس‌جمهوری آمریکا جهت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس، تاکید کرد: راهی جز ایستادگی همه دولتهای اسلا

راهی جز حمایت همه مسلمانان از مقاومت مردم فلسطین وجود ندارد / سیدحسن خمینی

سیدحسن خمینی: راهی جز حمایت همه مسلمانان از مقاومت مردم فلسطین وجود ندارد

عبارات مهم : اسلامی

یادگار امام منشتر شدن بیانیه ای در تصویر العمل به اقدام مدیر جمهوری آمریکا جهت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس، تاکید کرد: راهی جز ایستادگی همه دولتهای اسلامی و اعتراضات گسترده عموم مسلمانان در سرتاسر دنیا در حمایت از مقاومت ملت مظلوم فلسطین وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

راهی جز حمایت همه مسلمانان از مقاومت مردم فلسطین وجود ندارد / سیدحسن خمینی

«سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ…» (اسراء/ 1)

اقدام ضد انسانی و ماجراجویانه مدیر جمهور آمریکا در اعلام انتقال سفارت این کشور به قدس عزیز و مغصوب، نقض آشکار حقوق بشر و ملت مظلوم فلسطین و رویارویی با تمامی مسلمانان و صلح دوستان دنیا است.

یادگار امام منشتر شدن بیانیه‌ای در تصویر العمل به اقدام رئیس‌جمهوری آمریکا جهت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس، تاکید کرد: راهی جز ایستادگی همه دولتهای اسلا

آقای ترامپ با این اقدام متوهمانه و نابخردانه، علاوه برنفی تعهدات بین المللی، بر خلاف تمامی شعارهای آمریکا در حمایت از صلح و دفاع از حقوق بشر قدم برداشت.

مطمئنا سکوت در برابر این اقدام کینه توزانه، راه را جهت اجرای توطئه های رژیم صهیونیستی هموار خواهد کرد. هویت دنیا اسلام و همه کشورها و ملتهای اسلامی با مسئله فلسطینو قدس عزیز گره خورده است و حقیقت همان است که حضرت امام خمینی (سلام الله علیه) 35 سال پیش فرمودند که «مسئله قدس یک مسئله شخصی نیست، و یک مسئله مخصوص به یک کشور و یا یک مسئله مخصوص به مسلمین دنیا در عصر حاضر نیست، بلکه اتفاق ای است جهت موحدین دنیا و مؤمنان اعصار گذشته و حال و آینده، از روزی که مسجد الاقصی پی ریزی شد تا آن وقت که این سیاره در نظام هستی در گردش هست. و چه دردناک است جهت مسلمانان دنیا در عصر حاضر که با داشتن آن همه امکانات مادی و معنوی، در مرئی و منظر آنان به پیشگاه خداوند متعال و رسولان عالیقدرش اینچنین جسارت واقع شود، آن هم از یک مشت اوباش جنایتکار. و چه ننگ است جهت دولتهای اسلامی که با در دست داشتن شریان حیاتی ابرقدرتهای دنیا بنشینند و تماشاگر باشند که امریکا ابرجنایتکار تاریخ، یک عنصر فاسد بی ارزش را در برابر آنان علم کند و با عده ای ناچیز عبادتگاه مقدس و قبله گاه اول آنان را از آنان غصب نموده و با کمال وقاحت در برابر همه آنان قدرت نمایی کند».

امروز آحاد امّت و دولت های اسلامی در برابر آزمونی خطیر و گریزناپذیر قرار گرفته اند و باید با آن به مقابله برخیزند.

راهی جز حمایت همه مسلمانان از مقاومت مردم فلسطین وجود ندارد / سیدحسن خمینی

راهی جز ایستادگی همه دولتهای اسلامی و اعتراضات گسترده عموم مسلمانان در سرتاسر دنیا در حمایت از مقاومت ملت مظلوم فلسطین وجود ندارد.

طبیعی است که کشور عزیزمان ایران مقتدر اسلامی، با الهام از آموزه های امام راحل (س) و با پرچمداری رهبری معظم انقلاب اسلامی از آرزوی بزرگ صیانت و آزادی قدس شریف حمایت همه جانبه خواهد کرد و به فضل الهی با ایستادگی امت اسلامی، وعده نصرت الهی محقق خواهد شد و ان شاء الله طراحان این توطئه شوم به اهداف خویش نخواهند رسید و این امر به وسعت یافتن ابعاد انتفاضه منجر خواهد شد.»

واژه های کلیدی: اسلامی | فلسطین | مسلمانان | انقلاب اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار