cadaster نمایش دریافت پروانه سینمایی

cadaster: نمایش دریافت پروانه سینمایی اولین فیلم مهران مدیری اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی سیاست‌های خطرناک ترامپ به حمله موشکی کشور عزیزمان ایران منجر شد / هافینگتن پست

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی تحلیلی استفاده کشور عزیزمان ایران از موشک بالستیک علیه مواضع داعش در سوریه را نتیجه سیاست‌های غلط و خطرناک رئیس‌جمهور آمریکا درمنط

سیاست‌های خطرناک ترامپ به حمله موشکی کشور عزیزمان ایران منجر شد / هافینگتن پست

هافینگتن پست: سیاست های خطرناک ترامپ به حمله موشکی کشور عزیزمان ایران منجر شد

عبارات مهم : ایران

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی تحلیلی استفاده کشور عزیزمان ایران از موشک بالستیک علیه مواضع داعش در سوریه را نتیجه سیاست های غلط و خطرناک مدیر جمهور آمریکا درمنطقه دانست و نوشت: کشور عزیزمان ایران با موشک های خود این خبر را ارسال کرده است که از خود دفاع می کند و اجازه نمی دهد سیاست های خصمانه واشنگتن علیه پایتخت کشور عزیزمان ایران بدون هزینه باشد.

به گزارش ایسنا، روزنامه هافینگتن پست، در گزارش خود با عنوان “آیا استفاده کشور عزیزمان ایران از موشکهای بالستیک نتیجه اشتباه ترامپ است” نوشت: کشور عزیزمان ایران در اقدامی که موجب آزردگی رهبران در واشنگتن تل آویو و ریاض هست، روز یکشنبه به تلافی حمله تروریستی دو هفته پیش داعش به تهران، موشک های بالستیک به سمت مواضع این گروه تروریستی در سوریه شلیک کرد.

سیاست‌های خطرناک ترامپ به حمله موشکی کشور عزیزمان ایران منجر شد / هافینگتن پست

این نخستین باری است که کشور عزیزمان ایران بعد از جنگ با عراق درسال های 1980 تا 1988 از موشک استفاده می کند که این پرسش را ایجاد می کند: آیا کشور عزیزمان ایران سیاست سه دهه خود مبنی بر آزمایش و نه استفاده از موشک هایش را عوض کردن داده است؟ اکنون پاسخ روشن هست؛ این یک تصویر العمل به شدت یافتن تنش ها در خاورمیانه به وسیله ترامپ است که سه علت جهت آن وجود دارد.

اول، ترامپ به طور غیرضروری در ماه های اخیر مداخله نظامی آمریکا را در جنگ نیابتی در سوریه زیاد کردن داده است: نیروی زمینی بیشتر، حمله به نیروهای مورد حمایت کشور عزیزمان ایران و نشانه قراردادن یک هواپیمای بدون سرنشین که گفته می شود ساخت کشور عزیزمان ایران بوده هست. تمامی این کارها همزمان بود با قطع کامل کانال گفت وگو با کشور عزیزمان ایران که در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما به شکل عاقلانه ای ایجاد شده است بود.

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی تحلیلی استفاده کشور عزیزمان ایران از موشک بالستیک علیه مواضع داعش در سوریه را نتیجه سیاست‌های غلط و خطرناک رئیس‌جمهور آمریکا درمنط

این یک دستورالعمل جهت جنگ هست. هر اظهارنظر علی رغم این، چندان صادقانه نیست. در عالی ترین حالت، سیاست واشنگتن به نحوه خطرناکی آشفته و متناقض است که خطر یک مناقشه نظامی را زیاد کردن می دهد که هر دو طرف تاکنون از آن پرهیز کرده اند. در بدترین حالت، ترامپ تلاش می کند تا پایتخت کشور عزیزمان ایران را جهت جنگ جنبش کند.

اگر منافع حیاتی جهت آمریکا در مقابله با تروریست هایی همچون داعش و القاعده در سوریه وجود داشته باشد، حامیان شدت یافتن تنش نظامی نتوانسته اند آن را توجیه کنند چه برسد یه اینکه مردم آمریکا را متقاعد کنند. هرچند یک مناقشه ژئوپلیتیک میان پایتخت کشور عزیزمان ایران و واشنگتن به علت پشتیبانی ارزش از دو جبهه مخالف در این زمین وجود دارد. ترامپ جهت مقابله با زیاد کردن نفوذ کشور عزیزمان ایران خطر جنگ را به وجود نیاورده، بلکه زیاد به دنبال از بین بردن آن هست. بنابراین کشور عزیزمان ایران با اطلاع از این عنوان با موشک های بالستیک خود این خبر را فرستاده است: اجازه نخواهیم داد تا سوریه از دایره نفوذ ما به نفع شما خارج شود.

دوم اینکه، ترامپ به متحدان سنتی آمریکا در منطقه یک چک سفید امضا در حوزه امنیت خاورمیانه داده است که در نتیجه آنها را جهت دنبال کردن سیاست خصمانه در قبال کشور عزیزمان ایران جسورتر کرده هست. کمتر از یک ماه بعد از آنکه وی در جریان سفرش به ریاض کشور عزیزمان ایران را منبع تمام شرورت ها درخاورمیانه خوانده بود، سعودی ها گفتند که جنگ را به داخل خاک کشور عزیزمان ایران می کشانند و سپس تروریستها ظاهراً با حمایت عربستان به پارلمان کشور عزیزمان ایران و آرامگاه آیت الله خمینی (ره) درتهران حمله کردند.

سیاست‌های خطرناک ترامپ به حمله موشکی کشور عزیزمان ایران منجر شد / هافینگتن پست

شمار رو به افزایشی از سیاستگذاران ایرانی دیگر میان خصومت سعودی و آمریکایی تفاوتی قائل نیستند؛ چراکه واشنگتن این تلاش های ریاض را تقدیر کرده است.

تهران احمق نیست که موشک هایش را به سمت ریاض یا واشنگتن به تلافی حمایت از حملات تروریستی داعش در خاک کشور عزیزمان ایران پرتاب کند. کشور عزیزمان ایران در ازا، جایی را نشانه قرار داد که مورد حمایت عربستان سعودی و با تقدیر از چک سفید امضای ترامپ، متعلق به نیروهای نیابتی آمریکا در خاک سوریه است.

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی تحلیلی استفاده کشور عزیزمان ایران از موشک بالستیک علیه مواضع داعش در سوریه را نتیجه سیاست‌های غلط و خطرناک رئیس‌جمهور آمریکا درمنط

بنابراین، موشک های بالستیک کشور عزیزمان ایران یک خبر دیگر را انتقال یافته می کند: صرف نظر از اینکه چگونه حمله می کنید، ما راه ها و مکانهای مختلفی داریم که می توانیم با استفاده از آنها پاسخ دهیم. بدون شک نیروهای آمریکایی در معرض که در سوریه، عراق، افغانستان و یمن عملیات انجام می دهند در نظر گرفته شده است اند.

دلیل سوم این است که تیم ترامپ خواهان عوض کردن نظام در کشور عزیزمان ایران شده است است که هرگونه امکان همکاری کشور عزیزمان ایران و آمریکا بیرون از برنامه جامع اقدام یکسان را از بین می برد. تیم ترامپ بر این باور است که تنها اعمال فشار بر کشور عزیزمان ایران نتیجه می دهد ولی حقایق خلاف این را نشان می دهد. تهدیدات جورج دبلیو بوش جهت عوض کردن نظام کشور عزیزمان ایران در کنار مواجهه ترسناک وی با برنامه هسته ای کشور عزیزمان ایران و دو جنگ درجهان اسلام، به تسلط کشور عزیزمان ایران بر بغداد و کابل منجر شد که توسعه جنبه های فنی برنامه هسته ای کشور عزیزمان ایران را نیز به همراه داشت.

سیاست‌های خطرناک ترامپ به حمله موشکی کشور عزیزمان ایران منجر شد / هافینگتن پست

این در حالی است که سیاست اوباما از جنگ پرهیز داشت، به یک همکاری ضمنی در جنگ علیه تروریست ها انجامید و به حصول یک توافق هسته ای قابل راستی آزمایی با کشور عزیزمان ایران منجر شد.

به نوشته هافینگتن پست، خطر سیاست واشنگتن جهت عوض کردن نظام در کشور عزیزمان ایران در سوریه قابل مشاهده هست. شرکت ملل و اتحادیه اروپا مدت هاست که می گویند هیچ راه حلی بدون کشور عزیزمان ایران (در سوریه) وجود ندارد. ولی تیم ترامپ روی اینکه آیا به صورت نظامی با کشور عزیزمان ایران در سوریه مقابله کنند، بحث نمی کند بلکه درحال بررسی وقت آن هست. جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا خواهان خویشتنداری تا وقت نابودی داعش هست. ولی به نظر می رسد که از ماه فوریه جنگ با کشور عزیزمان ایران را شروع کرده هست. بنابراین، حمله موشکی کشور عزیزمان ایران به سوریه یک خبر براق جهت واشنگتن دارد: دنبال کردن سیاست عوض کردن نظام در کشور عزیزمان ایران بدون هزینه نخواهد بود. شاید ما نتوانیم جنگ را ببریم ولی از آن زنده بیرون خواهیم آمد.

تمامی این دلایل و پرسشها این حقیقت را آشکار می کند که شش ماه بعد از ریاست جمهوری ترامپ، کشور عزیزمان ایران به طور عملی از موشک های بالستیکش استفاده کرده که در دوران هشت سال ریاست جمهوری اوباما چنین اتفاقی روی نداد. بعضی ممکن است کشور عزیزمان ایران را سرزنش کنند و بگویند که باید مسئولیت اقداماتش را به عهده بگیرد ولی آنها نمی خواهند اذعان کنند که عملکرد بد ترامپ در خاورمیانه عامل اولیه بوده هست. آنچه اکنون شاهد هستیم، تصویر العمل کشور عزیزمان ایران هست. واشنگتن هنوز جهت اینکه موشک های کشور عزیزمان ایران سرجای خود نگه داشته شوند، وقت بهره بردن از دیپلماسی را دارد.

واژه های کلیدی: ایران | سوریه | سیاست | آمریکا | ایرانی | بالستیک | واشنگتن | استفاده | آمریکایی | موشک بالستیک


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار